Társaságunk rendszergazdai, rendszer-felügyeleti, távfelügyeleti tevékenységet végez, továbbá informatikai biztonságtechnikával, valamint IT tanácsadással foglalkozik.
A magas színtű szakirányú képzettséggel és szakmai tudással rendelkező munkatársaink biztosítják, hogy az Ön által ránk bízott feladatot a lehető legrövidebb idő alatt, a lehető leghatékonyabban elláthassuk.
Tapasztalataink hardver és szoftver területeken egyaránt széleskörűek, mert ügyfeleinknél igen változatos eszközpark található:
Windows és Linux szerverek, Windows és Linux kliensek, különböző levelező és csoportmunka szoftverek (Lotus Domino + Notes, MS Exchange + Outlook, Linux alapú mail szerver), fax szerverek, szokványos irodai alkalmazáscsomagok (MS Office 9x-2007, Corel WordPerfect)
Ügyfeleink hazai kis- és középvállalkozások, ügyvédi- és közjegyzői irodák. Ez rámutat arra is, hogy nemcsak a szolgáltatás minőségében, hanem adatvédelem és bizalmi információkezelés tekintetében is kifogástalan szolgáltatást nyújtunk.
Szolgáltatásunk néhány fontos jellemzője:
1. Telefonos szakértői segítségnyújtás:
Ügyfeleink problémáinak 70-85%-át telefonos segítségnyújtással percek alatt oldjuk meg. Telefonos segítséget nyújtunk (szerződéstípustól függően ) több irodának.
2. Gyors probléma-elhárítás:
Önök folyamatosan képzett, naprakész tudással rendelkező és sok felhasználói problémával találkozó informatikus segítségét kapják, aki ismeri és használja a különböző operációs rendszerek és irodai szoftverek által biztosított üzleti előnyöket. Munkatársaink széleskörű gyakorlattal rendelkeznek mindenféle feladatmegoldás terén, így képesek a problémák nagy részét néhány perc alatt rutinból megoldani, ezáltal stabil működést biztosítanak vállalkozásának.
3. Távfelügyelet telefonos segítségnyújtás és interneten keresztüli közvetlen beavatkozás útján:
A hálózat struktúrától és a szerverkiépítettségtől függően, a szerverekre és a kliensgépekre is kiépíthető IP tunnel alapú megfigyelő és beavatkozó program használatával egyrészt figyelemmel kísérhető a rendszer állapota, másrészt orvosolhatóak a szoftveres problémák (víruskeresés, levelezési gondok megoldása, frissítések telepítése, adatbázis hibák elhárítása, adat visszaállítás mentésből…), és elvégezhetőek a rendszer adminisztrációjával kapcsolatos feladatok (felhasználók felvitele, törlése, jogosultságok állítása). A felügyelt szerverek és munkaállomások értesítéseket küldenek a különböző kritikus események állapotáról (adatmentés, vírus-események, szerver-kliens problémák stb.).
Szükség szerinti kiszállás:
Amennyiben a hiba elhárítása a távfelügyelet eszközeivel nem orvosolható, kollégánk a helyszínre történő kiszállással oldja meg a feladatot.
4. Gyors kiszállás:
Budapest területén sürgős hívás esetén - eddigi mérések alapján - 25-50 perc alatt a helyszínen van a feladat szakértője.
A társaságunk célja, hogy a legmagasabb vevői igényeket is kielégítő megoldásokat a legjobb minőségű termékekkel ötvözve, stabil tanácsadói és technikai csoportot bizosítson partnerei részére.
Mindezek mellett vállaljuk, bármilyen informatikai, vagy irodatechnikai igény gyors, és hatékony teljesítését.
Örömmel segítenénk Önnek is! Kezdjük meg a közös munkát már ma!