Távsegítség igénylése
Távsegítség igénylése
Ha Önnek távoli segítségre van szüksége (szeretné, hogy munkatársunk átvegye az irányítást számítógépe felett az interneten keresztül és megoldja a felmerült problémát) de még nem rendelkezik a cégünknél rendszeresített távoli elérést segítő szoftverrel, úgy a következő programok használatát ajánljuk.
SCREENCONNECT
Meghívókód alapú távsegítség:
Kérem, kattintson az alábbi gombra, majd a munkatársunktól kapott kódot gépelje be a Meghívókód mezőbe, és kattintson a mező melletti piros nyílra a távsegítség elindításához.
ANYDESK
#1: Ha ScreenConnect megoldásunkkal a csatlakozás sikertelen, kérjük töltse le a széles körben használt AnyDesk alkalmazást a következő link követésével:
#2: A program letöltése után indítsa el, majd várja meg, míg az azonosító és jelszó számsorok láthatóvá válnak
#3: Az azonosító és jelszó számsorokat ossza meg munkatársunkkal