Informatikai rendszerek üzemeltetése szolgáltatási garanciákkal

Mindig elérhető informatikai szolgáltatóra van szüksége? Gyors és szakszerű támogatást vár el?

Rendszerüzemeltetés

Távoli segítségnyújtás

Átlagosan 30 percen belüli válasz

Bejelentések nyomonkövetése

Miért dönt egyre több kis- és közepes vállalat az informatika kiszervezése mellett?

Szolgáltatási előnyök ügyfeleink részére

# 1

Garanciát vállalunk az informatikai rendszerek működésére.

# 2

A telefonos bejelentések 50%-át már az első hívásban megoldjuk.

# 3

Telefonos segítségnyújtás: az igények 99%-át távolról megoldjuk, ami gyors és biztonságos ügyfeleinknek.

# 4

Átlagosan 30 percen belül reagálunk a bejelentésekre, és szükség esetén maximum 4 órán belül a helyszínen vagyunk.

# 5

Kiemelten figyelünk ügyfeleink adatainak biztonságára, a legfejlettebb információbiztonsági megoldásokat alkalmazzuk.

# 6

Igénykezelő (ticketing) rendszerben rögzítjük a bejelentéseket, így azok aktuális állapota nyomon követhető ügyfeleink részére.

Milyen rendszerek üzemeltetését vállaljuk?

20+ év szakértelemmel a hátunk mögött az informatikai eszközök és megoldások nagy részének szakértői vagyunk (Windows és Linux szerverek, Windows és Linux kliensek, különböző levelező és csoportmunka szoftvere, szokványos irodai alkalmazáscsomagok).

Töltse ki az űrlapot a jelentkezéshez!

Még nem áll készen a személyes konzultációra, de szeretné bővíteni üzleti informatikai ismereteit?

Ők már tudják, hogy az informatika az üzletfejlesztés legfőbb katalizátora